Wybierz województwo

Szukaj

Dodaj swoją firmę do katalogu na portalu terenowe-auta.pl i dotrzyj do tysięcy miłośników i posiadaczy samochodów terenowych w Polsce!

Typ dnia
DB Tuning Zawieszenia
ul. Nowowiejska 78
50-315 Wrocław
tel. 500700016
e-mail: sklep@dbtuning.pl
Katalog warsztatów i sklepów

mapa

zachodniopomorskie pomorskie warminsko-mazurskie lubuskie wielkopolskie kujawsko-pomorskie dolnoslaskie podlaskie mazowiecke lodzkie opolskie slaskie lubelskie swietokrzyskie malopolskie podkarpackie
Losowe zdjęcie
Chmura tagów

Artykuły

Off-road z głową, czyli jak jeździć, aby nikomu nie zaszkodzić

Ochrona środowiska, to w ostatnich czasach jedno z częściej podejmowanych zagadnień natury etycznej. Każdy myślący człowiek ma świadomość, że ingerencja człowieka w środowisko naturalne dawno już osiągnęło stan alarmowy. Sformułowanie - "ochrony środowiska" - jest przy tym nieodłącznie związane z szerszym pojęciem - "ekologia".

SUV-em po bezdrożach [część 6]: pokonywanie wzniesień

Czas wspiąć się nieco wyżej i wyjechać z piachu, błota i wody. Poznajcie technikę pokonywania wzniesień samochodem uterenowionym. Samochód uterenowiony, jak już wspomniałem na samym początku, nie ma w wyposażeniu reduktora, co nieco komplikuje pokonywanie wzniesień. Jedyną techniką jest szybki podjazd. W zjazdach nierzadko pomaga elektronika.

Szkoła Jazdy Jeep: zanim dotrze karetka

Pierwsze chwile po wypadku mogą decydować o życiu i zdrowiu poszkodowanego. W takim momencie istotne są szybkie i bezbłędne działania oraz ich kolejność. Zanim przyjedzie specjalistyczna pomoc medyczna, życie rannego leży w naszych rękach

Lamborghini LM002 – mega-SUV [lekcja historii]

Nieważne, czy masz do czynienia z Hummerem, Chevroletem Suburbanem czy Fordem Expedition. Nieważne, czy stoi przed tobą Mercedes G AMG czy Porsche Cayenne Turbo S. Nie myślcie o tych autach jako o najpotężniejszych i najbardziej ekscytujących SUV-ach wszech czasów. Jest tylko jeden taki. To Lamborghini LM002, którego historię poznacie za chwilę.

SUV-em po bezdrożach [część 5]: brodzenie

Ostatnio radziłem, jak jeździć po błocie, wcześniej po piasku, więc robi się coraz bardziej mokro. Dziś dowiecie się, jak radzić w głębokiej wodzie, od czego zależy głębokość brodzenia i na co należy uważać podczas pokonywania przeszkód wodnych.

SUV-em po bezdrożach [część 4]: błoto

Jeśli wymienić jeden rodzaj terenu, w który nie należy zapuszczać się SUV-em czy crossoverem, to byłoby to błoto. Jak sobie z nim poradzić, gdy nie ma innego wyjścia?

SUV-em po bezdrożach [część 3]: szutry i piach

Samochody uterenowione najlepiej czują się w niezbyt wymagających warunkach poza drogami utwardzonymi. Takimi miejscami są na przykład droga szutrowa i leśne ścieżki.

SUV-em po bezdrożach [część 2]: Wybór samochodu

Kolejna część cyklu dla użytkowników samochodów klasy SUV i crossover, którzy chcą czasami zjechać z utwardzonej drogi. Podpowiem Wam, na co zwracać uwagę podczas wyboru auta, jeśli chce się nim jeździć w terenie.

Mitsubishi Pajero kontra Nissan Pathfinder – na bezdroża w garniturze

Wybór aut z napędem na 4 koła i dużym prześwitem jest ogromny. Na rynku dostępne są SUV-y, terenówki z prawdziwego zdarzenia oraz pojazdy, których nie można jeszcze nazwać terenówkami. Ich rewelacyjne własności jezdne w terenie sprawiają jednak, że nie można też przykleić im łatki SUV-a.

SUV-em po bezdrożach [część 1]: SUV a samochód terenowy

Rozpoczynamy serię artykułów poświęconych SUV-om i crossoverom. Jest ona adresowana do osób mających takie auto lub zamierzających je kupić i korzystać z pełni jego możliwości. Czym różni się SUV od samochodu terenowego? Gdzie można, a gdzie nie można jeździć SUV-em? Jak poruszać się SUV-em po bezdrożach? Wszystkiego dowiecie się z naszego poradnika.