Wybierz województwo

Szukaj

Dodaj swoją firmę do katalogu na portalu terenowe-auta.pl i dotrzyj do tysięcy miłośników i posiadaczy samochodów terenowych w Polsce!

Typ dnia
British Garage Sp. z o.o. Wieliczka Części
ul. Jedynaka 26
32-020 Wieliczka
tel. +48 12-653-93-03
e-mail: serwis@lr.pl
Katalog warsztatów i sklepów

mapa

zachodniopomorskie pomorskie warminsko-mazurskie lubuskie wielkopolskie kujawsko-pomorskie dolnoslaskie podlaskie mazowiecke lodzkie opolskie slaskie lubelskie swietokrzyskie malopolskie podkarpackie
Losowe zdjęcie
Chmura tagów

Nowy Ford Ranger na start (ceny)

Polski oddział Forda wycenił nowego Rangera. Najnowsza odsłona pikapa kosztuje od 74 650 zł netto. Samochód będzie występował na rynkach całego świata. Pierwsze egzemplarze już docierają do polskich salonów

Jak na pikapa przystało, samochód jest dostępny w trzech wersjach kabinowych – Double (podwójna), Super (przedłużona) oraz Regular Cab (pojedyncza). Klienci mają do wyboru napęd 4x2 lub 4x4 oraz cztery wersje wyposażenia: XL, XLT, Limited i Wildtrak.

Nowy Ford Ranger ma w serii m.in.: ABS, ESP, kontrolę trakcji, systemy kontroli obciążenia pojazdu, kontroli zjazdu ze wzniesienia i wspomagania ruszania pod górę, układ kontroli kołysania przyczepy, pięć poduszek powietrznych (w tym kolanowa kierowcy), wspomaganie kierownicy, dwustopniową regulację kolumny kierowniczej, elektrycznie sterowane szyby, radio CD/MP3 z dwoma głośnikami i sterowaniem w kierownicy i centralny zamek ze zdalnym sterowaniem. Ręczna klimatyzacja wymaga dopłaty (4 000 zł netto). Dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury jest standardem od wersji Limited. Wykładzina podłogi i boków skrzynie jest oferowana od odmiany XLT z podwójną kabiną. Hak holowniczy na przyczepę do 3,3 tony, to wydatek 2 200 zł netto, a zamykana roleta skrzyni typu „Wildtrak” 6 000 zł netto.

Gama jednostek napędowych składa się włącznie z silników Diesla. Podstawowym jest czterocylindrowy motor 2.2 TDCi o mocy 125 KM i momencie 320 Nm, który jako jedyny jest oferowany w wersji z napędem na tylną oś. Dostępna jest także jego mocniejsza odmiana, generująca 150 KM mocy. Na szczycie oferty stoi nowa pięciocylindrowa jednostka o pojemności 3,2 litra. Rozwija ona 300 KM mocy i 470 Nm maksymalnego momentu, przy czym jego 90 proc. dostępnych jest w przedziale od 1 700 do 3 500 obr./min., co zapewnia doskonałą elastyczność silnika. Z tym silnikiem, jak i ze 150-konnym 2.2 TDCi, poza manualną skrzynią dostępny jest także 6-stopniowy automat.

„Ford Ranger to całkowicie nowy produkt” - powiedział Jim Baumbick, główny inżynier w dziale rozwoju produktu, Ford Asia Pacific and Africa. „Opracowywanie tego nowego, kompaktowego pickupa od podstaw było ekscytującym wyzwaniem. Podczas realizacji projektu musieliśmy bowiem zwrócić szczególną uwagę na produkty konkurencji, wysłuchać uwag klientów na całym świecie i stworzyć pojazd, który z nawiązką spełnia wszystkie oczekiwania”.

Czy nowy Ford Ranger przypadnie do gustu Polakom i pokona Toyotę Hilux, Nissana Navarę czy Mitsubishi L200? Ma do tego predyspozycje, ale najlepiej na to pytanie jak zawsze odpowie rynek.

Zobacz film

źródło: auto-swiat.pl

Komentarze